HomeHome  FAQFAQ  RegisterRegister  Log in  
Welcome to DBS........Dec Month Ender & Xmas Drinkies: Fri 29th

Share | 
 

 Moupster

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Bella fr
Guest



PostSubject: Moupster   Wed Jun 18, 2008 7:11 pm

Anyone seen him ?
Aint bantered with the fella for a while, wondering about him. Question
Clues anyone ?

Cheers.
Back to top Go down
Azrael
DBS Old Timer
DBS Old Timer
avatar

Male Number of posts : 1502
Age : 28
Location : Rooksbridge, nr Weston
My Ride(s) : I would like a Beetle
Registration date : 2007-01-08

PostSubject: Re: Moupster   Wed Jun 18, 2008 7:13 pm

He is still working in Riders in bridgwater, i spoke to him on monday. He seems ok, tho at the moment bob i just sat on his drive. It seems he has a new lady now, i will have to find out more when i go in tomorrow.
Back to top Go down
View user profile http://www.volkswarenhaus.de/bugselecta.htm
Bella fr
Guest



PostSubject: Moupster   Wed Jun 18, 2008 7:43 pm

Arh he is in the land of living then... thats good.
Busy with a lady too... bless him
I will be keen for gossip on that lol
Tell him Bella says hi and wants to natter with him soon.
Cheers
Back to top Go down
Mr Scoops
DBS Top Tater
DBS Top Tater
avatar

Male Number of posts : 37903
Age : 43
Location : Weston super Dooper
My Ride(s) : 1971 Patinaed Early Bay: 2011 A3 S-Line
Registration date : 2006-08-19

PostSubject: Re: Moupster   Wed Jun 18, 2008 8:21 pm

Not seen him for weeks.....

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.cttp.co.uk
Impy Mcdub
DBS Old Timer
DBS Old Timer
avatar

Male Number of posts : 4983
Age : 46
Location : oh my Godney
My Ride(s) : mk2 goof big bumper gti 8v....slammed n rough
Registration date : 2006-08-20

PostSubject: Re: Moupster   Wed Jun 18, 2008 8:28 pm

he'll be fine...he's the kind of guy could fall down a mineshaft & still come out laughing & having managed to pull a woman! Wink
Back to top Go down
View user profile
Bella fr
Guest



PostSubject: Moupster   Thu Jun 19, 2008 12:03 am

oh yeah i know that.. heard similar stories before too lol
just thought would put some feelers out with you lot.
Aint gonna get down your way for a while yet - too busy watching the dogs and wearing my flat cap !!??!! Not.

Like your car Mr Scoops :0)
Back to top Go down
Mr Scoops
DBS Top Tater
DBS Top Tater
avatar

Male Number of posts : 37903
Age : 43
Location : Weston super Dooper
My Ride(s) : 1971 Patinaed Early Bay: 2011 A3 S-Line
Registration date : 2006-08-19

PostSubject: Re: Moupster   Thu Jun 19, 2008 6:09 am

Cheers Bud. Wink

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.cttp.co.uk
Sponsored content




PostSubject: Re: Moupster   

Back to top Go down
 
Moupster
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Moupster

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Non Members-
Jump to: